Friday, September 3, 2010

Wenger: Theo Telah Maju ke Hadapan

Kehadapan penyokong-penyokong Arsenal,

Sememangnya sukar untuk menang di Ewood Park tapi saya merasa bahawa kami bermula dengan baik dan mendapat gol yang baik hebat.

Selepas gol pertama kami, pada pendapat saya, kami agak terlalu gementar dalam menghadapi permainan Blackburn. Namun, di babak kedua saya merasa kami lebih tenang, dan dapat mengawal permainan jauh lebih baik.

Tentu saja, dalam 15 atau 20 minit terakhir anda sentiasa boleh diuji dan perlukan sedikit nasib yang baik, tapi kami mempunyai ketahanan yang tepat dan komitmen dan semakin lama kami tidak menjaringkan gol ketiga, kami sentiasa di bawah ancaman dengan pasukan seperti Blackburn.

Seperti yang anda lihat pada hari Sabtu, para pemain semua sangat komited. Saya juga percaya pengalaman yang membawa anda tenang di dalam kotak, defensif dan ofensif dan itu adalah di mana kita mempunyai pengalaman yang sedikit lebih, bahkan jika pada satu atau dua kali pada hari Sabtu. kami adalah berjaya . Tapi siapa yang tidak akan senang dengan permainan yang diberikan Blackburn terhadap kami?

Theo Walcott menjaringkan gol pertama kami selepas hat-trick melawan Blackpool seminggu sebelum dan pada hari Sabtu itu, penyudahnya berkesan. Kamu menilai pemain dengan jumlah nombor; jaringan gol, bantuan ketika dia bermain sebagai penyerang dan jumlahnya sudah sangat, sangat baik. Sepertinya dia lebih percaya diri dan telah bergerak maju ke hadapan.

Cesc Fabregas bermula buat kali pertama musim ini dan ia menunjukkan bahawa dia berada dalam kelasnya tersendiri walaupun dia tidak sepenuhnya sesuai untuk bermain lagi. Saya telah merancang menurunkan dia selama satu jam dan saya biarkan dia bermain lebih lama sedikit. Pada perlawanan kami menentang Bolton, Cesc seharusnya bersedia untuk bermain.

Terima kasih atas sokongan anda.





Arsène Wenger

Sumber: kotak emel aku...,

Myview of this emel;

1. Walcott telah maju ke hadapan, improvement yang ditunjukkan sangat menakjubkan, semoga dia dapat mengekalkan momentum dan tidak mengalami kecederaan bermain utk Don Capello.

2. Cesco Fabregaso perlukan masa, dia belum fit to the match masa lawan Blackburn, aku masih percayakan dia, dan aku tau yang dia xkan menghampakan die hard fan Arsenal. Kepada pengkritik persembahan Cesc dalam game tempohari, nantikan kepulangan hati dan jiwa raga Cesc dalam game lawan Bolton 11 September nanti.

3. Kepada Fantasist, minggu nie xde game EPL, jangan membazir duit kat Barclays macam team Mancis pergi beli pemain-pemain yang bakal cedera dalam perlawanan antarabangsa, tapi kalau korang pergi berbelanja skrg pn bagus jugak, hahaha...,

4. Kepada rakan-rakanku, Selamat Bercuti, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin...,

1 comment:

  1. eh..blog bola ni pun leh wat ucapan raye? hehehe:P
    selamat:)

    ReplyDelete