Thursday, June 3, 2010

Arsenal turn down Barca offer for Fabregas


Aku xnak cakap banyak lagi, ini kenyataan rasmi dari Arsenal.com, sesiapa yang masih ragu-ragu tentang perkara ini, klik la link ini.

Biar aku ulas sikit; lebih kurang saga lah nie

1. Khabar angin gila Barcelona nak bid Fabre, khabar angin tak habis2, kalau berani bid la, dari season lepas duk ugut nk bid, tp tak bid2 jgk, tak berani and xde egg.

2. Fabre plak bg kenyataan dia dh jumpa secara personal ngn AW kata die serahkan segalanya pd AW menentukan segalanya. AW siap pesan lagi kat Fabre "fokus kat World Cup, xyah pikir pasal kelab lama ko yg gila talak tue".

3. Last2 barcelona wat official bid, ada gak egg rupanya kelab gila talak nie, hari semalam, bersamaan 31/05/2010, ntah berapa dia nak bid utk Fabre, apa aku peduli.

4. Dan, x sampai 24jam selepas Official Bid utk Fabre, Kelab Arsenal telah menolak sementah-mentahnya tawaran utk Fabre dari kelab gila talak. Berikut kenyataan yg aku petik dari arsenal.com:

"Yesterday evening we received an offer from Barcelona for Cesc and in response, we immediately and resolutely told them once again that we have no intention of selling our captain.

"To be clear, we will not make any kind of counterproposal or enter into any discussion. Barcelona have publicly stated that they will respect our position and we expect that they will keep their word."
5. Tapi ade gak mangkuk yang tak sabar nak tengok Fabre blah, baca sini. Aku bukan nak kata apa, selagi kita Arsenal, kita Arsenal sampai bila-bila, jangan nak provoke captain kesayangan fan arsenal utk pindah.

Sekian, siapa x puas hati, sila komen...,

1 comment:

  1. huhuhu..xpe2..nnt aku cruh johor lak y bid dia..hahhaha:P

    ReplyDelete